E-mail
Wyłączny dystrybutor w Polsce
valmart-logo
(22) 868 58 58 biuro@valmark.pl

3,4, & 5- drogowe zawory Multi-port

OPIS
Uszczelnia na każdym podłączeniu

Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z aplikacją w zakładzie chemicznym, papierniczym, spożywczym, w środowisku produkcyjnym lub innych warunkach przemysłowych, linia zaworów przemysłowych PBM może obsłużyć każdy rodzaj rygorystycznych wymagań i zastosowań ogólnych.

4 – 5 drogowe zawory Multi-Port  są zaworami wielopodłączeniowymi z uszczelnieniem na każdym przelocie. Ta konstrukcja nadaje się szczególnie dla operacji przełączania przepływów. W niektórych aplikacjach ten zawór może zastąpić nawet 4 zawory 2-drogowe oszczędzając odpowiednio na długości rur i ilości połączeń rurowych.

  • Regulowane uszczelnienie Adjust-O-Seal® pozwala na doszczelnienie gniazda zaworu do szczelności o jakości pęcherzykowej kompensując eksploatacyjne zużycie gniazda.
  • Sprężynowo dociskane podkładki tworzą zespół trzpienia o całkowitej szczelności niezależnie od obciążenia
  • Przyłącza o pełnym przelocie minimalizują spadki ciśnienia (1/2 – 1″, 1-1/2 – 2″).
    Standardowe dolne mocowanie trzpienia zabezpiecza przed przypadkowym usunięciem trzpienia.
  • Oznakowanie kul i trzpieni wyklucza nieprawidłowy montaż podczas wykonywanej regularnej obsłudze urządzeń
  • Mając do dyspozycji 4 lub 5 gniazd zapewnione jest szczelne zamknięcie do 300 psig ciśnienia różnicowego. Seria 5 Multi-Port jest oferowana dla 150# (275 psig CWP maximum) , o ile nie jest wymagana klasa 300#  (720 psig CWP maximum) oferowana w serii 4.
  • Wielokrotne uszczelnienie gniazd w zaworach Multi-Port umożliwia odcięcie i kontrolę kierunku przepływu w pojedynczym zaworze. Zawory Multi port są idealnym rozwiązaniem w układach recyrkulacji, mieszania i melanżowania.
  • W niektórych procesach pojedynczy zawór Multi –Port może zastąpić kilka zaworów 2-drogowych w systemie rurociągów, redukując koszty i upraszczając kontrolę przepływu przy pomocy napędów.
  • Zawory Multi-Port mogą być w układzie tandem lub montowane w układach kolektorowych celem scentralizowanego sterowania.
  • Przepływ pośredni wewnętrzny ( przepływ występujący w przypadku zamykania jednego i otwierania drugiego przelotu) zapobiega pracy na sucho i chroni pompy przed uszkodzeniami. Uwaga: przepływ pośredni nie wystąpi w niektórych układach z przyłączem dolnym wlotowym

 

Przegląd produktu:

  • Wymiary 1/2” – 4”
  • Materiały: 316/316L, Hastelloy™, tytan i inne; seria 1 tylko żelowo sferoidalne i brąz
  • Przyłącza: spawane, kołnierze, NPT,inne
  • Uszczelnienia w standardzie TFM™ – PTFE
  • Zawory posiadają 4 lub 5 gniazda/uszczelki TFM™ lub S-TEF®
  • Ciśnienie robocze: do to 720 psig (19 bar) w zależności temperatury
  • Zakres temperatur: do 450˚F (232.2˚C), w zależności od materiału gniazda i uszczelki
  • Wartość wsp. przepływu Cv (gpm): 5.4 to 613 w zależności od przyłączy
  • Zawory przewidziane do pracy w wysokiej próżni
  • Wsporniki ze stali nierdzewnej są wytrzymałe, trwałe i odporne na korozję ułatwiając spłukiwanie
  • W przypadku zaworów 4 i 5 drogowych dostępne są wersje z  obrotem  90˚, 180˚ and 360˚
  • Kompaktowa, nisko profilowa konstrukcja umożliwia zastosowanie w miejscach o ograniczonej przestrzeni.
Industrial brochure Technical data